طراحی سایت چیست؟

شرکت اهورا وب ارائه دهنده ی بهترین و مدرن ترین خدمات طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ... به مشتریان عزیز می باشد.

طراحی سایت چیست؟

۹۰۵ بازديد
در دنیای فناوری امروز بطور قطع کلماتی مانند سئو، طراحی سایت, طراحی سایت فروشگاهی و... به گوش همه خورده است، اما آیا می دانید که طراحی سایت چه کاربرد های ویژه ای دارد و چگونه می توانید سایت خود را پر بازدید کنید؟ اولین بخش از در یک صفحه ی وب که ذهن بیننده را به خود جلب می کند جلوه ی بصری وب سایت شما می باشد. یک طراح وب با در نظر گرفتن هدف اصلی سایت، مخاطبانی که می خواهید مورد هدف قرار دهید، استفاده از عناصر مناسب با رویکرد سایت شما و با استفاده از یک ذهن خلاق و ایده پرداز طراحی سایت را برای شما انجام می دهد. طراحی سایت کاربر پسند چیست؟ علاوه بر اجزای سایت که باعث می شود یک سایت زیبا داشته باشیم باید به کاربران نیز اهمیت زیادی داد. عواملی مانند تعاملی بودن، چند رسانه ای بودن و سازگاری با انتواع مرورگر ها چیز هایی هستند که به کمک آن ها می توانید طراحی سایت کاربر پسند داشته باشید و با آن وب سایت خود را به بالاترین سطح برسانید.
 
 
 

بهترین اپلیکیشن های عکاسی اندروید (دانلود رایگان)

دوربین ‌های گوشی ‌های هوشمند در طول سال‌ ها به طرز عجیبی پیشرفت کرده اند. گوشی‌ های اندروید هوشمند مدرن نیاز به دوربین عکاسی کوچک یا کامپکت را از بین برده ‌اند و از نظر رنگ و همین طور جزئیات به آنچه که یک دوربین DSLR یا دوربین های بدون آینه می ‌توانند ثبت کند، بسیار نزدیک هستند. با این که می ‌توانید گوشی هایی با بهترین دوربین را (از نظر سخت افزاری) برای شرایط مختلف پیدا کنید، اما یکی از مواردی که در گوشی ها متفاوت است، نرم‌ افزاری است که از آن برای پردازش تصاویر گرفته شده استفاده می شود.

هر شرکت سازنده تجهیزات جانبی، از یک خط لوله پردازش تصویر استفاده می کند که مختص برنامه دوربین خودش است و این پردازش می تواند عکس را خوب یا خراب کند . معمولا در اکثر گوشی ها کاربران مجبور نیستند که به دنبال برنامه های دوربینی فراتر از برنامه دوربین استوکی که از قبل روی تلفن شان نصب شده است، باشند.

منبع

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.